صفحه اصلی » مقالات » ۲۵ جمله الهام‌بخش از دنیای موفقیت و کسب و کار

۲۵ جمله الهام‌بخش از دنیای موفقیت و کسب و کار

جملات الهام‌بخش می‌توانند سهم بزرگی در ایجاد انگیزه در میان انسان‌های دیگر بازی کنند. عزم و اراده‌ی انسان‌ها در طول تاریخ می‌تواند از قلب و روح یک انسان فراتر رود و از طریق کلمات و جملاتی که از خود به یادگار می‌گذارد، به قلب و روح میلیون‌ها انسان دیگر راه یابد و سرمنشأ تغییرات بزرگی شود.

گاهی اوقات تأثیری که یک کلام نافذ روی ما می‌گذارد از خواندن چند کتاب هم بیشتر است. در ادامه می‌توانید گزیده‌ای از بیست و پنج جمله‌ی الهام بخش را از نظر بگذرانید و به معنای آن‌ها بیشتر بیندیشید:

۱- «عقب نشینی، نه حرکتی رو به عقب، بلکه زمینه چینی برای بازگشت است»

۲- «مشتری دومین اولویت کسب و کار است، نه اولین. اولین اولویت هر کسب و کاری کارمندان آن است»

۳- «هر چیزی که بتوان فکرش را کرد و به آن باور داشت، دست یافتنی است»

۴- «اگر احساس و عشق نداشته باشید کسب و کار جای شما نیست، چون پول یک محصول جانبی است، نه هدف»

۵- «بزرگ‌ترین قهرمان‌های دو و میدانی هم موفقیت خود را با برداشتن اولین قدم شروع می‌کنند»

۶- «بزرگ‌ترین دارایی هر شرکتی کارمندان آن است»

۷- «یک محصول فوق‌العاده نیازی به بازاریابی نخواهد داشت»

۸- «اگر چیزی را نمی‌پسندید، آن را تغییر دهید. اگر نمی‌توانید تغییرش دهید، نگرش خود نسبت به آن را عوض کنید»

۹- «فلسفه‌ی کسب و کاری من این است: به کارمندان و مشتریان خود گوش دهید، سکوت پیشه کنید و کاری که می‌گویند را انجام دهید»

۱۰- «تا وقتی دست به کار نشوید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد»

۱۱- «فرصت به این دلیل از چشم اغلب انسان‌ها مخفی می‌ماند که لباس کار به تن دارد»

۱۲- «آنچه امروز بی‌ربط به نظر می‌رسد ممکن است روزی بدیهی شود»

۱۳- «بهترین انتقام، دست یافتن به یک موفقیت بزرگ است»

۱۴- «بهترین موفقیت، آن موفقیتی است که با دیگران قسمت شود»

۱۵- «برای اینکه رؤیاهایمان به واقعیت بدل شوند، باید بیدار ماند»

۱۶- «به گونه‌ای کار کنید که گویی کسی بیست و چهار ساعته در تلاش است تمام موفقیت‌ها را از شما برباید»

۱۷- «تا وقتی نقاط ضعف شما تبدیل به نقاط قوت‌تان نشده باشند، نخواهید توانست بهترینِ خود باشید»

۱۸- «خلاقیت یعنی به عظمتی که در وجودتان هست باور داشته باشید»

۱۹- «کسب و کارها بر پایه‌ی روابط بنا می‌شوند، و روابط بر پایه‌ی انسان‌ها»

۲۰- «موضع درست، موقعیت شما را تحکیم می‌کند و موضع غلط، شما را به جستجوی بیشتر وا می‌دارد»

۲۱- «بهترین قراردادها آن‌هایی هستند که طرفین توافق برای دستیابی به آن، کمی از احساس آسودگی خود فاصله گرفته باشند»

۲۲- «همیشه هر آنچه در توان دارید انجام دهید. شاید بتوانید آن‌هایی که رضایت‌شان را جلب نکرده‌اید، غافلگیر کنید»

۲۳- «اگر محصول‌تان فروش نمی‌رود، ایراد از محصول نیست، از شماست»

۲۴- «ناراضی‌ترین مشتریان شما، بزرگ‌ترین درس‌ها را به شما خواهند داد»

۲۵- «بزرگ‌ترین تراژدی زندگی، نه مرگ، بلکه زندگی کردن بدون هدف است»

منبع: رسانه به‌روز آی‌تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *