صفحه اصلی » اطلاعیه‌ها » چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران

چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران

سومین کنفرانس صنعت پخش ایران با استقبال، همیاری و مساعدت بسیار ارزشمند خانواده بزرگ صنعت پخش به ‌مراتب شایسته تر و باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار شد و خوشبختانه بر اساس نظرسنجی‌های صورت پذیرفته دارای رشد کیفی و کمی قابل‌توجهی نسبت به دو کنفرانس قبلی بوده است. این موضوع ضمن ایجاد دلگرمی و خرسندی برای برگزارکنندگان کنفرانس، باعث ایجاد بار مسئولیت و تعهد بیشتر به‌منظور برگزاری شایسته‌تر و غنی‌تر سمینار چهارم، توسط انجمن ملی صنعت پخش ایران و برگزارکنندگان کنفرانس خواهد گردید. دبیرخانه دائمی کنفرانس صنعت پخش، در راستای مفاد بیانیه کنفرانس سوم، نظرسنجی‌های انجام پذیرفته، اهداف ابلاغی و تعیین‌ شده توسط هیئت‌مدیره انجمن، رهنمودهای اعضاء کمیته علمی، اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران صنعت، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری چهارمین کنفرانس صنعت پخش را به انجام رسانده است.

بر اساس دستاوردهای کنفرانس‌های سنوات قبل و همچنین با توجه به تحقیقات، مطالعات و پژوهش‌های انجام‌گرفته در زمینه ساختار و عملکرد نظام توزیع کالا و خدمات و واحدهای صنفی در اقتصاد ایران می‌توان گفت، وضعیت کنونی توزیع کالا و خدمات، ناشی از عدم سیاست‌گذاری مناسب در سیاست‌های کلان اقتصادی، قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های نامناسب در شکل‌گیری و فعالیت اصناف، قدیمی بودن استانداردهای شکل‌گیری و فعالیت واحد صنفی و حجم زیاد قاچاق کالا به کشور، از جمله عواملی است که موجب شده است جایگاه و اهمیت صنعت پخش به‌صورت مناسب و شفاف در چرخه مهم تولید تا عرضه نمایان نگردد.

هرچند یکی از دستاوردهای مهم کنفرانس‌ها در سنوات قبل ایجاد شفافیت بیشتر و شناخت جایگاه تأثیرگذار صنعت پخش در زنجیره عرضه بوده است، لیکن تا تحقق اهداف عالیه و شناخت مناسب جایگاه و اهمیت این صنعت در زنجیره عرضه راه طولانی در پیش است. بدیهی است با توجه به شرایط اقتصادی کنونی یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هر صنعتی مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت، وضعیت آن صنعت در آینده و تغییرات و بازنگری‌هایی است که باید در هر صنعتی ایجاد گردد. تا بتواند خود را با سرعت فزاینده تغییرات اقتصادی، فرهنگی، فنّاوری و نوآوری‌های جدید کشور و جهان همسو نماید.

بنابراین با توجه به اهمیت موضوع آینده‌پژوهی و همچنین اخذ نظر اعضاء کمیته علمی و سایر صاحب نظران در این حوزه، مقرر گردید، کنفرانس چهارم با محوریت آینده پژوهی و الگوهای نوین کسب و کار در صنعت پخش برگزار گردد. آشکار است این صنعت نیز همانند سایر صنایع، نیازمند بازگشائی دریچه‌های شفاف و قابل‌ادراک از آینده کلیه تحولات مرتبط با صنعت پخش است تا با شناخت مشاغل و کسب‌وکارهای نوین که به‌ طور مستقیم و یا غیرمستقیم بر صنعت پخش تأثیرگذار خواهد بود، بتواند، پیش‌نیازها و تغییرات لازم جهت همسوئی با این تحولات اساسی را محیا و آماده نماید. ازاین‌رو از شما عزیزان، اساتید، دانشجویان، صاحب‌نظران، مدیران اجرائی صنعت و کلیه افراد شاغل در صنعت پخش دعوت می‌گردد همانند دوره‌های قبل، برای تحقق اهداف کنفرانس و رشد و توسعه صنعت پخش ایران، با ارسال مقالات و مشارکت در این کنفرانس ما را یاری نمایید، واضح است همسوئی و مشارکت یکایک شما جهت تقویت صنعت، بسیار مهم و حیاتی است. آینده زمانی از آن ماست، که جهت شناخت و همسوئی با آن تلاش و مشارکت نماییم.

مخاطبین کنفرانس:

  • اساتید و دانشجویان محترم دانشگاههای علمی و صنعتی
  • مدیران و کارشناسان محترم صنعت پخش
  • اعضای محترم انجمن صنعت پخش
  • مدیران و کارشناسان محترم سازمانهای وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت و معدن
  • انجمن های تخصصی همکار
  • مدیران و کارشناسان محترم شرکت های وابسته به صنعت پخش
  • مدیران و کارشناسان محترم نظام های بانکی و موسسات مالی و اعتباری
  • مدیران و تولیدکنندگان شرکت های صنایع دارویی و غذایی (FMCG)
  • مدیران و کارشناسان و متخصصین حوزهIT و بازاریابی و فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *